Cu toţii am iubit cu cap, până peste cap!

Iubeşte cu cap! Până peste cap!“Batalionul I Infanterie Pisica Neagră, îmi permiteţi să intervin cu informaţii despre responsabilitate în viaţa sexuală şi prevenire HIV/SIDA”. Asta a răsunat pe plaja Costineştiului timp de şase săptămâni din partea voluntarilor din campania “Iubeşte cu cap! Până peste cap!” ce puteau fi identificaţi după echipamentul militar din dotare.

Ziua pentru aceştia începea dis-de-dimineață cu apel şi imn, mărşăluind în drum spre plajă, pentru a anunţa intervenţia în rândul tinerilor ce erau puţin debusolaţi la acea oră, după o noapte plină de acţiune. Pe lângă discuţiile purtate la cearceaf, tinerii interesaţi erau invitaţi la cortul de pe plajă, ce servea ca post de control şi observare. Acolo aveau loc sesiuni de informare cu subiecte abordate ca: infecţii cu transmitere sexuală; HIV/SIDA; metodele contraceptive; anatomie şi fiziologie; comportament responsabil, dar şi concursuri sportive organizate de “camarazii” de la Federaţia Română de Rugby, care au fost alături de soldaţi pe tot parcursul campaniei.

De asemenea, KissFM-ul a fost ca o portavoce pentru soldaţi, anunţând intrarea lor pe plajă şi concursul prin care se putea continua sloganul campaniei “Iubeşte cu cap! Până peste cap!”.

Între misiuniile de dimineaţă şi seara, recruţii îşi antrenau imaginaţia găsind cât mai multe întrebuinţări pentru prezervativ sau îşi demonstrau, în oarecare măsură, abilităţile practice şi dexteritatea în folosirea corectă a prezervativului. Recruţii care îşi demonstrau meritele erau răsplătiţi cu premii variate începând de la prezervative, materiale promoţionale până la plimbări cu jet ski-ul. Ca să nu scape nici un tânăr fără “muniţie în misiune”, în timpul nopţii, soldaţii executau misiunea de camuflaj de tip raid, lăsând în urma lor multe prezervative şi feţe extaziate.

Acestea erau  principalele misiuni ale bravilor soldaţi ce şi-au încheiat stagiul militar cu brio, depăşind numărul de beneficiari stabiliţi si dovedind că toată lumea s-a bucurat de campanie, învăţând să iubească cu cap, până peste cap!

Articolul va rămâne deschis pentru a fi continuat de voi, cei implicaţi în campanie, atât soldaţi cât şi beneficiari cu impresii, poveşti, aventuri sau orice fel de întâmplări hazlii din campanie, care vin mai bine de la sursă.

Alte articole

Copiii din mediul rural zâmbesc în fiecare zi

Peste 68.000 de copii din mediul rural zâmbesc în fiecare zi Sub sloganul „Zâmbește-ți în fiecare zi”, Fundația Tineri pentru Tineri a finalizat proiectul strategic „EDSANO – Educaţie pentru Sănătate – Dezvoltarea curriculei opţionale modulare pentru învăţământul...

read more
Y-PEER

“Spune-mi şi este posibil să uit. Arată-mi şi este posibil să ţin minte. Implică-mă şi voi înţelege.” Youth Peer Education NetworkY-PEER (Youth Peer Education Network) este o reţea internaţională bazată pe “educaţia între egali” reprezentată în 39 de ţări ale lumii,...

read more
Standarde pentru educația sexuală în Europa

Tendința crescătoare către globalizare și răspândirea rapidă a informațiilor, combinate cu prevalența ridicată a infecției cu HIV și violenței sexuale, sunt factori, identificați de cercetători ai mediului social, factori care sugerează că educația sexuală și...

read more

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published.